Czwartek, 2025-11-13
BIP
Wydrukuj

UWAGA – PRZEDŁUŻENIE TERMINU NABORU! OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ

Dodano: 17-06-2025

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
w ramach Programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego  – edycja 2025

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku ogłasza nabór 1 osoby do świadczenia usług asystencji osobistej dla dwóch osób z niepełnosprawnościami – kobiety i mężczyzny –
w ramach realizacji Programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” – edycja 2025.

Zakres zadań asystenta:

  • wsparcie uczestników Programu w codziennym funkcjonowaniu – m.in.
    w podejmowaniu aktywności społecznej i życiowej, czynnościach dnia codziennego, prowadzeniu gospodarstwa domowego, przemieszczaniu się, kontaktach z otoczeniem itp.
  • świadczenie usług wyłącznie na rzecz uczestników, zgodnie z zakresem wskazanym
    w Karcie zgłoszenia do Programu,
  • przestrzeganie zasad określonych w Programie, w tym dotyczących limitu godzin, zakresu czynności oraz dokumentowania wykonanych usług.

Wymagania wobec kandydata:

Asystentem osobistym osoby z niepełnosprawnością może zostać osoba:

  • niewchodząca w skład rodziny uczestnika, niebędąca jego opiekunem prawnym ani osobą faktycznie zamieszkującą razem z uczestnikiem,

i spełniająca co najmniej jedno z poniższych kryteriów:

  1. posiadająca dokument potwierdzający kwalifikacje w jednym z zawodów: asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog, psycholog, terapeuta zajęciowy, pielęgniarka, siostra PCK, fizjoterapeuta lub innych zawodach medycznych/opiekuńczych (za zgodą realizatora programu),
    lub
  2. posiadająca co najmniej 6-miesięczne udokumentowane doświadczenie
    w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom z niepełnosprawnościami (w formie zatrudnienia, wolontariatu lub usług prywatnych),

Czas i warunki realizacji usług:

  • Usługi asystencji osobistej mogą być realizowane przez 24 godziny na dobę, 7 dni
    w tygodniu, przy czym przez tego samego asystenta maksymalnie do 12 godzin na dobę.
  • Od osoby zatrudnionej oczekuje się dyspozycyjności w powyższym przedziale godzinowym (dokładny grafik będzie ustalany przez uczestników Programu
    z uwzględnieniem potrzeb uczestników oraz możliwości asystenta).

Forma zatrudnienia:

  • Umowa cywilnoprawna (umowa zlecenie) z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Sanoku.
  • Wynagrodzenie zgodne z Programem.
  • Przewidywany wymiar usług: zgodnie z przyznanym limitem godzin i potrzebami uczestników.

Wymagane dokumenty:

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy składać w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sanoku, ul. Zaułek Dobrego Wojaka Szwejka 4, 38-500 Sanok lub przesłać drogą elektroniczną na adres: [sekretariat@mops.sanok.pl, skrzynka podawcza ePUAP:  /mopssanok/SkrytkaESP, adres do e-Doręczeń AE:PL-41453-95275-WDHEE-22], w terminie do dnia 3 lipca 2025 r. do godz. 15:30. Dokumenty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Loga