UWAGA – PRZEDŁUŻENIE TERMINU NABORU! OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
Dodano: 17-06-2025OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
w ramach Programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku ogłasza nabór 1 osoby do świadczenia usług asystencji osobistej dla dwóch osób z niepełnosprawnościami – kobiety i mężczyzny –
w ramach realizacji Programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” – edycja 2025.
Zakres zadań asystenta:
- wsparcie uczestników Programu w codziennym funkcjonowaniu – m.in.
w podejmowaniu aktywności społecznej i życiowej, czynnościach dnia codziennego, prowadzeniu gospodarstwa domowego, przemieszczaniu się, kontaktach z otoczeniem itp. - świadczenie usług wyłącznie na rzecz uczestników, zgodnie z zakresem wskazanym
w Karcie zgłoszenia do Programu, - przestrzeganie zasad określonych w Programie, w tym dotyczących limitu godzin, zakresu czynności oraz dokumentowania wykonanych usług.
Wymagania wobec kandydata:
Asystentem osobistym osoby z niepełnosprawnością może zostać osoba:
- niewchodząca w skład rodziny uczestnika, niebędąca jego opiekunem prawnym ani osobą faktycznie zamieszkującą razem z uczestnikiem,
i spełniająca co najmniej jedno z poniższych kryteriów:
- posiadająca dokument potwierdzający kwalifikacje w jednym z zawodów: asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog, psycholog, terapeuta zajęciowy, pielęgniarka, siostra PCK, fizjoterapeuta lub innych zawodach medycznych/opiekuńczych (za zgodą realizatora programu),
lub - posiadająca co najmniej 6-miesięczne udokumentowane doświadczenie
w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom z niepełnosprawnościami (w formie zatrudnienia, wolontariatu lub usług prywatnych),
Czas i warunki realizacji usług:
- Usługi asystencji osobistej mogą być realizowane przez 24 godziny na dobę, 7 dni
w tygodniu, przy czym przez tego samego asystenta maksymalnie do 12 godzin na dobę. - Od osoby zatrudnionej oczekuje się dyspozycyjności w powyższym przedziale godzinowym (dokładny grafik będzie ustalany przez uczestników Programu
z uwzględnieniem potrzeb uczestników oraz możliwości asystenta).
Forma zatrudnienia:
- Umowa cywilnoprawna (umowa zlecenie) z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Sanoku.
- Wynagrodzenie zgodne z Programem.
- Przewidywany wymiar usług: zgodnie z przyznanym limitem godzin i potrzebami uczestników.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- dokumenty potwierdzające kwalifikacje lub doświadczenie zawodowe/wolontaryjne,
- oferta ceny za godzinę,
- oświadczenie dotyczące zapoznania się z Programem,
- oświadczenie o niekaralności,
- klauzula-informacyjna-RODO AOON,
- inne dokumenty potwierdzające spełnianie warunków Programu (np. rekomendacje, zgody, zaświadczenia – jeśli dotyczy).
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sanoku, ul. Zaułek Dobrego Wojaka Szwejka 4, 38-500 Sanok lub przesłać drogą elektroniczną na adres: [sekretariat@mops.sanok.pl, skrzynka podawcza ePUAP: /mopssanok/SkrytkaESP, adres do e-Doręczeń AE:PL-41453-95275-WDHEE-22], w terminie do dnia 3 lipca 2025 r. do godz. 15:30. Dokumenty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.